Корпорація Autodesk продовжує розвивати свою колекцію інструментів для розробників ігор, анонсувавши свій новий проект Stingray Game Engine, який був представлений в рамках конференції розробників ігор (GDC) в Сан-Франциско.

Також оголосила про швидкий випуск Autodesk Maya LT 2016, новітньої версії свого пакета 3D-анімації і моделювання для професійних інді-розробників ігор.

Autodesk Stingray Technology

Новий ігровий движок Stingray розроблений з використанням базової технології движка Bitsquid, придбаного влітку минулого року. Проект Stingray в даний час знаходиться в розробці, але вже зараз включає в себе інтуїтивний інтерфейс, потужні інструменти, які роблять його більш легким для розуміння професійними і початківцями розробниками. Він дозволить привнести передові технології графіки в іграх на ринок з широким спектром платформ.

Autodesk Maya LT 2016

Пакет Maya LT 2016 поставляється з новими можливостями та інструментами, які прискорюють моделювання й анімації, дозволяючи інді-розробникам легко створювати високоякісну графіку для своїх ігор.

Нова версія включає в себе наступні ключові нововведення:

  • інтегровані інструменти для скульптинга і нові інструменти для роботи з UV
  • новий Spline IK і cluster deformer
  • новий Game Exporter Tool
  • фізично коректне затінення з допомогою ShaderFX
  • реалізація підтримки платформи Creative Market
  • оновлений інтерфейс програми з адаптацією під HiDPI дисплеї

Нова версія Maya LT буде доступна в кінці березня 2015.


Tweet